Carpe Diem



Gud vad jag ar glad att jag befinner mig har just nu. Hemma ar det sno och iskallt och alla lider av vinter depressionen. Jag ar jatte lycklig i solstaten! Befinner mig i smekmanadsfasen annu, och snart blir aven detta vardag. Sa jag passar pa att njuta av det faktum att jag bor finare an vad jag formodligen nagonsin kommer gora, att jag kan bara flip flops any time of the day, att jag har vanner fran varldens alla horn, att jag lar mig sa mycket nytt varje dag och att jag vaxer som manniska och gor minnen for livet! Man vet inte vad morgondagen bar med sig, och inte heller ar det nagot att bry sig om. Njut av nuet i stallet och kom ihag att det ar du och bara du som kan gora ditt liv till det du vill att det ska vara!



Karlek till folket

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Bra sagt!

2009-03-03 @ 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0