Framme i Florida

Flyget var langt och jobbigt, med alldeles for mycket kanslor och tankar. Somn hade jag bara fatt tva timmar av men kunde anda inte somna pa planet. Pengakrisen ekade i mitt ora, fick betala 140 dollar i overvikt pa bagaget, sa dar forsvann de pengarna jag inte shoppat upp... Jag hade inte ens fragat mina nya vardforaldrar om dom skulle hamta mig pa flygplatsen, och annu varre; jag visste inte ens vilken flygplats jag skulle till! Det var West Palm Beach i alla fall, och dom plockade upp mig! Bade mamman och pappan ar apsnygga for ovrigt! Nar vi kor hemat borjar jag kanna igen mig. Jag hade spionerat pa google earth men det var oklart om vilket hus som var deras. Det palatset jag sett pa kartan var pa fel sida vagen ju sa nar vi narmade oss det tittade jag at andra hallet. Men icke! Dom klickar pa en knapp och grindarna oppnar sig. Fontanen lyser upp framsidan och nar garagedorren oppnas blanker den roda corvetten. Och det blir bara battre och battre, huset ar super fint och pa baksidan finns en pool som lyser upp i olika farger, med ett litet vattenfall man kan sitta under. Wow!
   Efter forsta dagen ar jag imponerad over allt, vart en vanda till stranden och jisses var harligt. Och did I mention hur sjuukt mkt palmer vi har, har en djungel langst ner pa garden.. Men, och sjalvklart maste det komma ett men.. Barnen ar saa mycket jobb, och detta sager jag bara efter forsta dagen. far se hur det gar med tiden...

   Jag vill ha en kamera nu!! Finns sa himla mkt jag vill ta kort pa och visa er dar hemma..
Nu ska jag forsoka leta upp om det finns nagra andra au pairer i omradet sa jag far nagon att dela allt detta med:)

Pa aterseende!


Kommentarer
Postat av: DESIGN HJÄLP?

Tjingelinge..Är du också vaken sent in på natten

2009-02-19 @ 03:14:57
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: victoria

wöw, you are in paradise.. =) sweet !

Hoppas barnen blir bättre iaf !!! önskar dig all lycka med famljen o allt sånt där !!! <3

2009-02-19 @ 04:29:40
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Frida

häääärligt.. förutom det där med barnen. Puss

2009-02-19 @ 11:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0