Friday in Florida

Sa var det fredag igen. Sitter har pa mitt rum och krumilurar. Insag nyss att jag ar dubbelbokad i morgon, ska vara med i a walk for autism som borjar klockan 12, sen har jag ett mote klockan 3, sa om jag skyndar och gar snabbt kan det hinnas, vi far se. Ar i samma stad i alla fall; Jensen Beach.
 Ar tydligen bara tre au pairer i min grupp, tjohoo. Ska borja ragga vanner snart! Min vardmamma is great och hon kanns verkligen mer som en van an som en employer an sa lange.
Hade fatt ett argt mejl fran min gamla vardmamma over att telefonen skuille komma nagra dagar senare. Jag hade namligen rakat fatt med mig "the nanny phone". Detta pa grund av att hon sa att hon var 100% saker pa att den lag kvar hemma, sa jag dubbelcheckade inte. Dumt! For nu anklagas jag for stold, trots att jag redan skickat tillbaka den. Hon ville ha tillbaka den i morgon redan, men det gick inte, sa hon ar pissed. Trakigt, hade hoppats vi kunde haft ett bra avsked sa jag kunde ha kontakt med barnen. Men jaja, orka lagga ner energi pa sant barnsligt tjafs!

Har kanns det bra an sa lange. Aven om barnen verkligen is a lot of work! Ingen ar fullt potty-trained, dom ar bortskamda och utan disciplin, MEN lite ordning ska jag nog fa pa dom:P



Ska se lite sex and the city innan jag sussar. Uppdaterar nar tillfalle ges:)

Och mamms, ring!;)



Karlek/

               Felicia

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Oh, only 3 au pair friends then, hopefully they are nice :P i'm happy you are updating your blog more often now so I can keep track of you ;)



Miss you! puss och kram

2009-02-21 @ 06:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0