Happy

Sa nu ar det final, jag flyttar till Florida pa tisdag!!! Flyger klockan sex pa morgonen, sa det blir att kravla sig upp vid tre, dagen efter att man fyllt 21..
Jag ar sa himla lycklig over detta, om en vecka bor jag i Florida, solens hemstat! Mitt schema kommer vara sa flexibelt att kanner jag for tva timmar pa stranden kan jag lamna barnen till mamman och jobba igen det senare, skapligt harligt!
Ska borja packa ikvall har jag tankt, kommer ta sin lilla tid. I morgon har jag en appointment hos Alberto och ska gora haret morkare. Pa fredag kommer Niisan och vi ska pa premiaren av Confessions of a Shopaholic, kul! Lordag blir det shopping (otippat) och forhoppninsvis Molly's.. Sondag far vi se vad vi hittar pa.. Mandag ar min fodelsedag och jag borde val ta och arrangera nagon slags middag, kombinerad birtday och avskedsmiddag.. Kanns trakigt att lamna alla har. Man har ju hunnit bygga upp ett liv har, vanskaper och kontaktnat. Och barnen...Herre gud, hur ska det ga att saga hej da till mina sma alsklingar?! Till Stella har vi sagt att jag ska hem till Carina, lattare for henne att forsta. Kommer bli manga tarar fran min sida!!


Kliar i fingrarna, jag vill shoppa! Men jag SKA halla mig tills pa lordag, jag maste! Kanske kanns lite battre nar jag borjar packa, och far se hur mycket jag faktiskt kopt hittills.

Fick birthday card fran mormor och morfar har om dagen, dom skickade det i god tid:) Blev sa himla glad. Guud vad jag saknar er underbara manniskor!!!!


Men hemlangtan ar lika med noll nu. Ar sa himla glad att vara har, foralskad i livet och dess mojligheter!


Dax for packning. Slanger upp bilden pa den nya Felicia:P




Kommentarer
Postat av: victoria

Yeye !! Du får åka till Texas på semester istället :D

2009-02-13 @ 18:01:45
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0