Naglar, fjarilsmord och snygga surfers

Nyss hemkommen fran Marita, trott men utrustad med killer nails. Tog en svang forbi nagelsalongen pa vagen dit och helg-fixade mig:) Tog the kids till the recreation zoo pa formiddagen, sen tog jag 75 minuters cykling, bade road och trail, harligt! Rakade dock doda den storsta och finaste fjarilen jag nagonsin sett. Den kunde val ha flyttat pa sig.. =D Lite styrka pa det sa var man utmattad och seg, men det var bara att ta en snabbdusch och borja jobba igen. Lekte hemma ett tag sa for vi till stranden. Bara for att barnen gillar det. ( Eller var det for de snygga surfarna?!) 
  
Planerna var att fara till Miami efter jag gjort mitt morgonpass i morgon, men det ser ut som Mara maste jobba anda, that sucks! Sa nu far vi se vad som sker. Blev inget brollop heller, bruden slappte inte in fler gaster.. jaja..

Har jag btw namnt att jag ALSKAR Florida?! Det ar SA great!!
 Livet i Sverige kanns langt borta... Saknar och alskar er goa jag lamnat kvar, wish you were here!

Somnpiller och korsord next...


God Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0