Tough Birthday

Min fodelsedag narmar sig sitt slut. I Sverige var den over for lange sen, men har har klockan annu inte slagit midnatt.
Dagen borjade med sang, grot, tarta, ballong, blomma och presenter in bed, vilket uppskattades till tusen. Sen var det bara att satta igang med packningen (som annu inte ar helt klar). Niisan kom fran PH och holl mig sallskap, och vi fick saga vart hej da. Vi hade en jatte bra helg tillsammans i Pleasant Hill, med shopping och party. Men nu blev det avsked vlket inte var lika skojj... Victoria kom ocksa by och annu ett avsked var tvungen att tas, sen min mumin och Nadja.. Sen blev det lite champange och coktails med familjen innan jag for till Cheesecake Factory (basta resturangen in the US enligt mig och manga andra). Dar kakade jag, Vicky, Niklas,Anna och Rachel en god middag och sa vara avsked. Sjukt jobbig dag, inte skojj att fylla 21 mitt i en sa kanslosam period. Sager hej da till sa sjukt manga manniskor som blivit en sa viktig del i mitt liv. 6 manader har i Cali, tack mina kara vanner!!! Nu far jag om nagra timmar vidare mot nya aventyr, nya upplevelser och nya manniskor. Again, thanks to all of my beloved friends for these months and I'll see you again. For some in Florida, others in Sweden, or Germany, or......... Love you all!






Bye bye lovely Cali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0