It's looking good

Har lovat lagesupdate, och har kommer den;

Sa nu ser det ut som att jag flyttar till Florida! Pratade med en familj dar idag som sa att dom more than happily tar emot mig nar som helst jag vill borja:) An ar inget flyg bokat och cultural care har inte bekraftat matchningen annu. Ska prata med dom i morgon och hoppas fa flyg bokat sa jag vet nar jag far. Har inte sarskilt stort fortroende till den organisationen...
Sa ok familjen.. Bor i Jupiter Florida, ca 20 minuter till stranden, 3 barn: Jason 10 manader, Michael 1,5 och Gabriella 3,5. Foraldrarna har egen firma dar dom arrangerar sport events, och dom har gym hemma, sa nu kommer jag forhoppningsvis ANTLIGEN igang med traningen igen:) Berattar mer nar jag fatt det hela bekraftat!

Har haft en jatte bra helg med tjejerna med bio, resturangbesok och shopping. Ja mamma, annu mer shopping... I gar blev det ett par klanningar, annu en handvaska och en troja. Idag blev det en as snygg lila-svart carry-on fran Samsonite, ett par linnen och en riktigt nice blus som jag lyckades fa ner priset pa:) Marshalls overraskade idag! Det ar en affar just up the road med allt fran Ed hardy till Calvin Klein, med nedsatta priser!
Ar val inte jatte smart att kopa annu mer saker nar jag inte har en aning om hur jag ska fa med allt jag har till Florida, men jaja, det loser sig!
Hoppas stenhart pa att Denise ska till Vacaville i veckan sa hon kan springa in och kopa halsduken fran Burberry, en klassiker som min garderob skriker efter!

Sneglar pa Grammy Awards nu, lyckades hitta kanalen efter att ha letat i 10 minuter..

Kommer mer update nar jag ar 100 % saker!

Natti Natti




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0