Better Together

Sitter och lyssnar pa Better Together av Jack Johnson i min uraldriga mp3 och inser att det kanske ar dax att man skaffar sig en Ipod. Men det ar sa mycket roligare att lagga pengarna pa en fin handvaska tycker jag!
Har i alla fall bestallt en ny kamera nu, sa om cirkus en vecka kommer bilder fran paradise:)
  
Det har varit annu en bra dag. Tog barnen till parken pa morgonen, sen tog jag min forsta cykeltur pa ett halvar(!), antligen har man cykel. Perfekta traningen att cykla runt i Florida; se naturen och branna kalorier samtidigt. Sen tog jag barnen till ett Zoo vid parken, men efter att ha sett en orm forsoka sla sig genom glaset for att ata upp mig tog jag med dom i bilen igen och akte hem!
Det ar inget latt jobb att ha hand om tre trotsiga ungar i denna alder kan jag lova. Michael ar pa allvar en aning sadistisk. Han kastar en leksak pa nagon och visar sitt mest skadeglada leende och vagrar sedan att saga forlat. I stallet skrattar han hogt nar den andre grater, 2.5 ar gammal ar han pojken. Men sa har han sina goa stunder da man bara vill ata upp honom ocksa!
   Mercedes (min vardmamma) berattade har om kvallen att hon inte visste nagot om barn innan hon skaffade dem. Och jag ar glad att jag fatt sa mycket barnerfarenhet, sa jag vet hur jag vill uppfostra mina egna den dagen det blir dax. Det ska bli ratt fran borjan!

Ar bestamt att Elin kommer och halsar pa i slutet av manaden, sa himla glad:) Elin ar min Malmotjej fran Los Altos, kanns som man ska fa besok hemifran:D
Finns for ovrigt tur och retur biljetter hit fran Sverige for under 5000 spann, sa jag tycker att nagon av er kan komma och halsa pa;)


Ar aptrott, men H skulle ringa igen nar han landat sa jag lar val halla mig vaken en stund till. Har en Hemmets Journal som mamma lamnade till mig, sa jag ska losa lite korsord:)


Karlek

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjihoo jag langtar sa himla mycket tills jag ska komma.

2009-02-28 @ 01:42:31
Postat av: Frida Johansson

JAG KOMMER LÄTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Synd bara att bror din blivit av med jobbet. Annars kunde vi kommit. Han har ju pengar sparade till resa. Men nu blev det ju som det blev.

2009-03-03 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0