The swede, the mexican, the americans and the brittish pub

Jag ar back home, nyduschad och pigg efter en jatte bra lordag.
Gardagen borjade med A Walk For Autism tillsammans med min vardfamilj at Jensen Beach. Var inte mycket till en walk dock, mer av en fair skulle jag saga. Men det var kul att vara en del av! Efter det lunchade vi och sa hade jag au pair mote. Fick vanta 1.5 h pa min LCC som for ovrigt ar den varsta LCC:n in history. Hon har varken ringt eller stopped by och ljuger for bade au pairer och vardfamiljerna, illa! Men dar traffade jag i alla fall Marita fran Mexico. Traffade en annan tjej ocksa men hon far hem snart.. Efter motet for jag och Marita till en brittisk pub/resturang har i Jupiter Farms. Kakde fin mat, drack Bud Light och konverserade med poliser och maffia snubbar(!). Dom hade ett band som spela Johnny Cash och jag klappade takt tillsammans med 40 pensionarer haha. Var galet skoj! Sen kom dom forsta unga manniskorna, Hans, Lee och Don. Jatte harliga och roliga killar som vi tog en efterfest med. Sag en film, imponerades av Hans gitarr och sa slaggade vi over. 
   Ska njuta av my day off genom att slosa lite tid vid datorn och sen blir det nog att hanga med de nya vannerna. Skont att traffa ordentliga amerikaner! Hans ar pilot, Lee sysslade med helikopter-motorer och Don var ocksa inne pa flygdon pa na vis:P



Var radda om varandra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0