I'm moving on

Ingen ide' att jag ursaktar mig for att jag skriver i bloggen sa sallan, det blir inte mer frekvent for det.. Sa jag ger er som vanligt en ny update!

Forra helgen spenderades i LA, tog en roadtrip for att se Sverige-USA spela fotboll. Det var great. I igar for vi till Oakland och sag Sverige-Mexico, vilket var annu battre. I alla fall sa var matchen battre, och vi vann:)
   Idag har jag spenderat nagra timmar hos Alberto, en frisor downtown Los Altos. Och det var en ny Felicia som gick ut genom portarna fran den fina lilla salongen. Alberto gav mig en massa morka slingor och bimbo-looken har ersatts av en frisyr som ger ett mer seriost intryck, vilket kanns bra. Det kommer ta ett tag att vanja sig dock...
   Efter mitt besok hos Alberto  gick jag in till min vardmamma och berattade att jag ville gora en transfer!
Jag alskar mina pluttisar men det funkar inte med foraldrarna, eller mitt schema. Jobbar mest hela tiden och kanner mig inte sarskilt uppskattad. Framfor allt kanner jag mig inte alls som en del av familjen ,vilket ar en stor del av hela au pair grejjen. Sa pa sondag blir det nog mote med LCC:n och det ska skrivas pa papper. Det ska bli spannande att se vart jag hamnar nast, funderar pa Florida...
  
Have a good one everyone!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0