Life's Tough

Just nu finns det sa mycket att beratta, och det har inlagget skulle kunna bli valdigt langt och fyllt med onda ord och klagomal. Men jag forsoker stay positive och tacka for annu en utmaning, annu en chans att vaxa mig starkare. Jag blev utslangd for tva dagar sedan. Min vardmamma har verkligen varit jatte gullig och jag kan inte saga nagot ont om henne. Jag tycker bara synd om henne, for att hon ar under makens makt. Han daremot ar ond pa riktigt, till och med hans mamma sager att han ar en mean bastard! Min LCC forsokte varna mig nar jag kom; hon hade bett CC om att inte skicka fler au pairer till deras hus.. Men jag har bara vart glad over min gulliga vardmamma och forsokt bortse fran faderns behaviour. Vill inte ga in pa detaljer, men han ar inte en manniska som andra manniskor tycker om! Ni skulle hora orden min LCC kallar honom.. Hur som helst for tva dagar sedan berattade min vardmamma att pappan ville ha mig ur huset. Att hon alskade mig och hade forsokt prata med honom men det gick inte. Utslangd, chockad och ledsen var jag nar Mara plockade upp mig. Spenderade en natt hos henne, och inatt har jag sovit hos min LCC. Vi akte till huset for att plocka upp mina saker och sa min LCC kunde fa dem att skriva papper om varfor dom slangt ut mig. Jag var pa rummet och packade medan pappan skrev papper pch pratade med LCC:n. Nar vi kom ut i bilen berattade hon vad han sagt... Helt galet! Denna sjuka manniska har ljugit ihop ett flertal galna historier om barn som kommit hem med sonderslagna tander och det ena med det andra. Chockad blev jag minst sagt, for jag har inte hort ett ord om nagot sant.. Som sagt, detaljerna ar manga, men sammanfattat; galen pappa som forsoker gora alla andras liv surt! Min LCC ska skriva en enskild rapport om vilken slags manniska han ar och om att jag ar great med barn osv. Men jag tvivlar att det kommer gora skillnad.. Jag skulle inte anstalla nagon som var anklagad for att komma hem med skadade barn.. Sa chansen for att hitta en ny familj ar liten. Sa jag ar ganska forstord, forsoker halla ihop. Hans landar i Florida om ett par timmar sa jag bor hos han ett tag. Vill inte aka hem! Alskar Florida och Hans ar great. Fruktansvart frustrerad!! Sa det ar min situation just nu; utslangd, ledsen, arg och frustrerad..

Kommentarer
Postat av: victoria

Neeeej, men vännen !!! Men gud, va tråkigt. Åh , hoppas, hoppas det löser sig för dig på ett bra sätt !!! <3<3<3

2009-03-16 @ 16:45:14
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Frida Johansson

Jäääävlar vilken idiot!!!!! Fy fan vilken människa..

Varför gör inte mamman någonting. Varför berättar hon inte hur det är? Shit, jag hoppas verkligen att du kommer till en bra familj. Kramar massor

2009-03-16 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0