Updates from Florida

Jag ber om ursakt for att jag varit sa dalig pa att uppdatera er om min situation. H har fortfarande inte fatt in internet i nya lyan och jag har bara kunnat checka mailen nar vi varit hos hans foraldrar. Nu har jag inforskaffat ett kort sa jag kan bika ner till ett stalle i Jupiter och anvanda internet i alla fall.
Cultural Care ar verkligen en vardelos organisation, ingen som hor av sig eller jobbar for att hitta en ny familj. Dom sager att det inte finns nagra familjer i Florida som tar emot transfers, och jag vill ingen annanstans. Men nog borde det finnas atminstone en familj?!  Anledningen till att jag vill vara kvar ar ju Hans och the fact att jag bor i paradiset. Trivs jatte bra har! Men som det ser ut just nu maste jag nog fara hem inom en snar framtid..  Suck!

Just nu ar mannen ute och flyger och jag har huset for mig sjalv; tomt.. Igar blev det inte mkt gjort, slappade vid poolen mest. Men haromdagen var vi ute med kanot pa the river i Florida-djungeln, bland alligatorer och giftiga ormar. Sjukt haftigt, bland det roligaste jag gjort! Som taget ur en film var det!
Var i Miami i 4 dagar ocksa, Soutch Beach! Traffade min goa Malmo-tjej, solade, festade och levde livet. Nikki Beach var bara ner for gatan sa vi checked out Nikki Club som de svenska skvaller-tidningarna rankar som ett kandistatt place (ags av Nikki Hilton). Var dock en besvikelse, roligare pa hostelet:P Manniskor hade for ovrigt sex i sangarna pa Nikkis bakgard, crazy! Pa hostelet traffade vi en hel dros med haftiga manniskor; vara goa tyskor, de snygga broderna fran Tampa, apa-kopian m.fl... Hade 4 grymma dagar, tack Elin:)

Jag alskar Florida!!! Vill inte fara hem annu!




Karlek till folket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0