For mycket for snabbt kanske

Mandag igen och helgen ar over. Skulle vart ledig idag men sa blev icke fallet, fick jobba hela dagen. Men som kompensation ar jag ledig heela helgen!! Skapligt nice, och passande. Ar medbjuden till Daytona. Hans bror tavlar i dirtbike och har tavling dar, sa han och hans flickvan och Hans och jag far dit. Ska bli skoj.

Igar tog jag med barnen till kyrkan, lamnade in dom i lekrummet och lyssnade pa gudstjansten med Hans och Lee. Blev presenterad for Hans familj dar ocksa. Och tydligen gjorde jag ett himla bra forsta intryck for jag blev medbjuden pa middag samma dag. Brodern fyllde ar och foraldrarna, brodern och hans flickvan, och sa Hans och jag gick ut och kakade. Familjen ar great. Mamman fran Holland och pappan ar ifran Cali.

Vet inte alls vad jag kanner eller tycker om hela den har grejen. Har klagat pa att jag bara traffar losers, men nu nar jag traffat en super bra kille kanner jag mig mycket tvivelaktig till hela situationen.. Har bara bott har nagra veckor, traffade honom direkt och allt gar sa fort. Han ar great och han tycker verkligen om mig, men I don't know..
Jag kan val inte ga och bli kar i en amerikanare, eller? Jag har mina planer och de involverar Sverige och utbildning! Far nog trampa pa bromsen lite tror jag...

Men jag ar lycklig nu, det ar jag. Det som hanger over ar att jag har tankt flytta tillbaka till Sverige om nagra manader. Och ar en aning radd for att bli kar och fatta ogenomtankta beslut, som att stanna. Kanske skulle vara smart att bara end it now. Men det vill jag inte. For jag ar LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

ÅÅåhh va myyyyyyyyyyys!!!!!! =) Glad för din skull! =)

2009-03-03 @ 15:25:08
Postat av: Joiz

Neeej men filliz de e väl bra å va lycklig ett tag, ge inte upp han, för om du flyttar till sverige sen glömmer du ju han då men du kan väl passa på å va lite glad nu, som en liten sommarflirt, sånt brukar ju funka klart de här funkar:) u go girl;) thhihii

2009-03-03 @ 19:39:05
URL: http://thastalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0