Wednesday

Onsdagen ar snart over och jag sitter i mitt rum och lyssnar pa underbar country musik. Pa tal om country btw: spana in videon med Alan Jackson och Jimmy Buffett- It's five O'Clock somewhere! Dar den spelades in var jag och H i helgen:) Galet vackert!
Snart fredag och da landar H i Florida igen, han saknas.. Det ar himla bra med lite avstand sa man kan reflektera over vad man kanner. Han ar bra pa avstand till och med; ringer mellan flygningarna for att hora hur min dag gar:)

Tva damer i parken idag kom fram och sa att dom tyckte jag var fantastisk med mina barn. Nar man ar ute ar barnen great, men hemma ar dom sma monster. Men sant ar skoj att hora. Att man ar bra med barnen det vill saga, inte att dom ar monster;)
   Dromde att jag klamde ut en egen liten knodd i natt. En pojk med blondt, lockigt har:) Kandes bra verkligt nar vattnet gick och hela koret. Trodde nastan jag skulle ha kissat ner mig nar jag vaknade haha! Men sa var som tur var inte fallet =P Men vacker var pojken, och jag ser fram emot dagen det sker pa riktigt.

Torsdag kvar bara, sen ar jag LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!
Mycket behovligt! Mysmysmys!







Har kommer bilder pa mina ungar, ar so far nojd med nya kameran:)


Jason



Michael



Gabby



Kommentarer
Postat av: victoria

vilka sötingar =)

(btw, du är lite utmanad på min blogg hehe)

2009-03-10 @ 17:25:50
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0